Regulamin obiektów

Regulamin obiektów

Rezerwując nocleg w naszych obiektach, akceptujesz poniższy regulamin:

  1. Rezerwując pobyt w naszych obiektach wyrażasz akceptację poniższego regulaminu.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00. Na prośbę gościa i po zgodzie (w formie email/sms)gospodarza, może zostać wydłużona od/do określonej godziny.
  3. Gość dokonuje samodzielnego zameldowania do naszych obiektów. Jeśli gość dokonał rezerwacji poza portalem to niezbędne jest uzupełnionej karty meldunku.
  4. Gość deklaruję na karcie meldunku liczbę osób korzystających z noclegu. W przypadku stwierdzenia korzystania z noclegu większej liczby osób zostanie naliczona kara w wysokości 100zł/noc/dodatkowa osoba za cały okres zameldowania.
  5. Gościowi udostępniony zostanie komplet kluczy oraz niezbędne kody do domofonów/skrzynek z kluczami. Gość zobowiązany jest do nie udostępniania kodów osobom trzecim. W Przypadku zgubienia klucza zostaje naliczona kara w wysokości 100zł.
  6. Jako potwierdzenie dokonania rezerwacji (w przypadku rezerwacji poza serwisem booking) wystawiamy faktury, które przesyłamy na wskazany adres e-mail.
  7. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń związanych ze stanem technicznym mieszkania równoznaczne jest z tym, że obiekt został odebrany w stanie bez uwag i zastrzeżeń.
  8. W mieszkaniach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów oraz innych środków odurzających.
  9. W obiektach nie są akceptowane zwierzęta.
  10. Gość zobowiązany jest do korzystania ze wszelkich dostępnych urządzeń wedle jego przeznaczenia.
  11. W mieszkaniu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 6:00. W razie nieprzestrzegania ciszy nocnej – skarga sąsiadów, zostanie naliczona kara w wysokości 100zł. W przypadku wezwania policji bądź straży miejskiej, zostanie naliczona kara w wysokości 500zł.
  12. W mieszkaniu jest zakaz organizowania przyjęć, w przypadku złamania zakazu obowiązuje kara w wysokości 500zł + refaktura wystawiona za sprzątnięcie mieszkania przez firmę zewnętrzną + refaktura na koszt naprawy wszelkich zniszczeń.
  13. W przypadku umyślnego zniszczenia lokalu bądź elementu wyposażenia mieszkania, gość zostanie obciążony kosztami naprawy lub będzie zobowiązany pokryć w całości zaistniałe koszty. Gość odpowiada również za zniszczenia osób trzecich oraz gości, którzy wraz z nim przebywają w mieszkaniu.
  14. Dane osobowe podane w trakcie zameldowania będą przetwarzane przez Finest Apartments (zarejestrowane w CEIDG jako Adrian Ficek NIP: 5882253242) wyłącznie w celu realizacji usługi noclegowej oraz do komunikatów ułatwiających przyszłe noclegi – informacje o promocjach, wolnych terminach. Informacje te będą przekazywane na wskazany w karcie zameldowania adres e-mail.